Scheidsrechtercommissie Aug

Scheidsrechters in het zonnetje!

Beste scheidsrechter,

Als scheidsrechter zorg jij ervoor dat onze wedstrijden op een sportieve manier en volgens de spelregels verlopen zodat spelers kunnen genieten van het spelletje.

De meeste spelers en coaches weten dat natuurlijk wel, maar staan daar vaak te weinig bij stil.

De KNHB vindt het van groot belang dat scheidsrechters gewaardeerd worden en positieve aandacht krijgen zodat jullie nog meer plezier hebben in het fluiten. En dat is precies de bedoeling van de Week van de Scheidsrechter, de jaarlijkse waarderingscampagne van NOC*NSF.

Om jou in het zonnetje te zetten, willen we je hierbij uitnodigen voor het arbitragecafé in het clubhuis op dinsdag 23 september van 20.00-21.30 uur.

Onder het genot van een drankje krijg je van een jonge, enthousiaste bondsscheidsrechter uit de hoofdklasse een spelregelbriefing en is er gelegenheid om vragen te stellen over zijn/haar fluitervaringen. Door middel van beelden van spelsituaties en een quiz "petje op, petje af” word je op een leerzame en ludieke manier op het nieuwe seizoen voorbereid. Als blijk van waardering en om je een nuttige tool in handen te geven, ontvang je ook een speciale KNHB tossmunt!  Dit alles geeft je hopelijk energie om er weer een mooi seizoen van te maken.

Geef je zo snel mogelijk door een mail te sturen naar [email protected] .

Hopelijk zien we je in het arbitragecafé!

Bart van Veggel en Martie van de Burg  (Scheidsrechterscommissie HV Myra)