Senioren Aug

Start seizoen 2014-2015 Senioren Breedte

Beste seniorenleden,

Seizoen 2014-2015 gaat volgende maand van start. Myra viert dit jaar haar 60-jarig bestaan, dus het belooft een mooi en feestelijk seizoen te worden. In de seniorenlijn verwelkomen we dit jaar 3 nieuwe teams, te weten HJ1, DJ2 en DJ3; allen komen zij uit in de Jong-Seniorencompetitie.

De eerste competitiewedstrijd staat gepland op zondag 14 september. Dat betekent dat de voorbereiding voor de breedtelijn start in week 35 (vanaf maandag 25 augustus). Wil jouw team eerder starten? Neem dan contact op met je teamcoördinator.

Over de nieuwe teamnummering worden jullie geïnformeerd door onze wedstrijdsecretaris Ellen Hogguer. In de herenlijn zijn overigens geen wijzigingen. Het trainingsschema wordt deze week gepubliceerd.
Verder willen we jullie vragen de spelerslijst te controleren en wijzigingen door te geven.

Heel veel succes en plezier dit seizoen!

Groeten,
Ellen, Erik, Carel, Michelle, Bjorn en Corine