Wedstrijdsecretariaat Aug

Oefenwedstrijden 23 en 30 augustus - De 2e Polderdag!

Update 21/8

Beste spelers en ouders van HV Myra

De zomervakantie zit er bijna weer op, tijd om de hockeyspullen van achter de kast te halen en je voor te bereiden op het nieuwe seizoen dat op 6 september weer begint voor alle teams.

Op 30 augustus doen onze teams mee aan de 2e Polderdag.

Dit is een dag vol met oefenwedstrijden tegen buurverenigingen (zoals Amstelveen, HIC, FIT, VVV en AMVJ) maar ook Xenios, Abcoude, Qui Vive en Reigers.
In de bijlage is te zien het wedstrijdschema op de Polderdag, en voor de teams die thuis spelen ook de bardienst.

Lees het goed door, want alle teams hebben een wedstrijd.

Op een paar wedstrijden wacht ik nog op aanvangstijden, die volgen zodra ik ze binnen heb.

Vergeet niet je eigen scheidsrechter of spelbegeleider mee te nemen.
Een aantal teams hebben ook op 23 augustus een wedstrijd (en bardienst), deze zijn te zien in de bijlage.
Heb je nog vragen, aarzel dan niet om contact op te nemen (graag de naam van je team melden in de mail!)

Met vriendelijke groet,

Bas Gevers