Wedstrijdsecretariaat Jun

De 2e Grote Polderdag op 30 augustus!

Beste jeugdleden, ouders, teambegeleiders, coaches, trainers,

Nu de nieuwe teamindelingen weer bekend zijn voor het komend seizoen (dat op 6 september weer begint), begrijpen we dat iedereen weer staat te trappelen om in de nieuwe team samenstelling te gaan oefenen. We horen her en der al enthousiaste verhalen over de eerste trainingen en oefenwedstrijden voorbij komen, met name bij de selectieteams.

Ook de wedstrijdsecretariaten van de diverse clubs zitten niet stil en zijn al weer druk bezig met het organiseren van diverse oefenwedstrijden.

De clubs in het Bos hebben de "Bosdag" als aftrap van het seizoen en samen met een aantal andere clubs uit de omgeving gaan we dit jaar weer verder met onze eigen lokale variant:  de Polderdag!

Hieraan doen clubs als VVV, Reigers, Abcoude, HIC, FIT, Qui Vive, Amstelveen, Xenios en AMVJ mee, met teams vanaf de F'jes tot aan de A'tjes!

De precieze invulling is nog niet bekend, daarover komt meer duidelijkheid na het onderling overleg op 24 juni waarna we het definitieve programma zullen communiceren.

Maar hou in ieder geval 30 augustus vrij voor een dag van wedstrijden, zowel thuis bij Myra, of uit bij de deelnemende verenigingen.

Ook verzoeken voor oefenwedstrijden op andere dagen, graag via het wedstrijdsecretariaat zodat wij e.e.a. kunnen coördineren en we niet zoals in het verleden teams ergens hebben staan wachten op een tegenstander die niet komt opdagen - of vice versa!

Voor vragen, opmerkingen, verzoeken: neem contact op met het wedstrijdsecretariaat.

Met vriendelijke en sportieve groet,

Bas Gevers
Wedstrijdsecretaris Jeugd en Jongste Jeugd