Bestuur Jun

Uitnodiging Algemene Ledenverdagering 03-07-2014

Wijziging per 29-06-2014.

Geacht MYRA lid, beste ouders/verzorgers,

Hierbij nodigen we u uit voor de jaarlijkse Algemene LedenVergadering (ALV) op donderdag 3 juli om 20.00 uur in ons clubhuis.

Opnieuw hebben we een interessante agenda. We hebben als bestuur nog steeds de ambitie om op een steeds hoger niveau te gaan hockeyen, echter met behoud van plezier. Dit vraagt extra aandacht voor de jeugd, waar we graag wederom met u over van gedachten willen wisselen.

Daarnaast hebben we de afgelopen maanden veel tijd geïnvesteerd in het project veteranenbeleid, dit punt stond nog open  vanuit onze strategiesessie met de KNHB. Een ander belangrijk punt is het goed onderhouden van onze velden, met daarbij de vraag op welk moment kunnen en willen wij een waterveld op ons complex aanleggen, Natuurlijk zullen we aandacht schenken bij de vrijwilligers die afscheid nemen en onze (nieuwe) vrijwilligers die het komend seizoen de verschillende taken gaan opvangen.

Alle vergaderstukken zijn op de website geplaatst. Leden die behoefte hebben aan een papieren versie van de stukken, kunnen deze aanvragen bij Alice Stuurman, 0651-621738 of [email protected]. De financiële stukken maken wij niet openbaar en worden uitsluitend op verzoek naar u toegezonden. Vanaf 30 juni a.s. kunt u uw interesse in de financiële stukken kenbaar maken bij onze penningmeester, Eelko Plomp ([email protected]).

Gelet op de ingezette initiatieven vertrouwen we erop dat er voldoende leden aanwezig zijn om tot een goede en geldige besluitvorming te komen en rekenen we dan ook op een grote opkomst.

Namens het bestuur H.V. Myra,

Wim Bocxe