Senioren Mei

Respect, Plezier en Prestatie

Beste aanvoerders en seniorenleden,

Lid zijn van Myra brengt rechten en plichten met zich mee. Helaas is gebleken dat niet elk team en/of individueel lid zich hier aan houdt. Myra staat voor Respect, Plezier en Prestatie. Wij zijn ervan overtuigd dat wanneer iedereen de regels respecteert, het plezier en de prestaties daarmee zullen toenemen. Daarom wil het bestuur nadrukkelijker toezien op het naleven van de voorwaarden voor een lidmaatschap bij Myra.

Dit betekent dat alleen spelers die ingeschreven staan bij Myra ook mogen uitkomen voor Myra. Spelers die niet in LISA staan geregistreerd, zijn dan ook niet spelgerechtigd.

Ten tweede gaat het bestuur wanbetalers aanpakken.

Ten derde dient elk lid een Myra-tenue te dragen tijdens competitiewedstrijden. Witte shirts worden niet geaccepteerd.

Tot slot moeten alle seniorenleden in het bezit van een scheidsrechterskaart zijn. Heb je die niet, meld dit dan via [email protected].

Dit seizoen gaan we één of meerdere zondagen controleren op de naleving hiervan.

Mochten hier onregelmatigheden worden geconstateerd, zijn dit de mogelijke sancties:
•Niet geregistreerd staan als Myra lid, maar wel voor Myra uitkomen tijdens een wedstrijd, is een boete van 285 euro voor het hele team. Ook tijdens trainingen gaan we hier op toezien.
•Wanbetalers krijgen een spelverbod tot de contributie is voldaan.
•Het ontbreken van een Myra club tenue bij 2 of meer spelers is een extra bardienst of 2 extra fluitbeurten op een zaterdag.
•Leden zonder scheidsrechterskaart, die dit niet hebben laten weten, krijgen een waarschuwing.

Het is jammer dat een dergelijke actie nodig is, maar we hebben er alle vertrouwen in dat jullie je lidmaatschap van Myra op een positieve manier willen uitdragen.

Mochten er vragen zijn, mail gerust [email protected].

Namens het bestuur van Myra,

Corine Oudewaal-Rowold