Evenementen Junioren Mei

WK Clubdag 31 mei 2014!!!

Beste Myra-jeugd en Myra-ouders,

Het wordt tijd dat we ons gaan klaarstomen voor het WK dat start op 31 mei in Den Haag. Daar geven we als Myra natuurlijk ook gehoor aan!!!
Ter Promotie van het hele WK festijn organiseert HV Myra in samenwerking met de KNHB de WK Clubdag. De WK Clubdag is opgedeeld in verschillende categorieën en voor de gehele jeugd is er op 31 mei iets te doen. De des betreffende informatie is te vinden per categorie die als pdf bijlage is toegevoegd.

Het dag programma ziet er als volgt uit:

09:00 tot 11:30 Benjamins + Jongste jeugd ( E&F)
"Reis om de wereld”
Hiervoor hoeft er niet opgegeven te worden

11:30 tot 15:00 A&B jeugd
"Hockeytoernooi”
opgeven via   [email protected]

15:00 tot 18:00 C&D Jeugd
"Lift Your Skills”
opgeven via  [email protected]

16:30 BBQ + Feestje

20:00 Afsluiting

Aan deze dag zitten geen kosten verbonden. Voor de BBQ wordt wel een bijdrage van €5,00 gevraagd. Graag bij de aanmelding vermelden of je blijft BBQ’EN!!!

Voor de benjamins & Jongste jeugd geldt dat zij zich niet hoeven aan te melden voor de activiteit dit gebeurd op dag zelf. Voor de BBQ wel graag aanmelden door een mailtje te sturen naar [email protected]

We hopen iedereen in grote getallen te zien komen opdagen tijdens de WK Clubdag!

"Let’s Celebrate Hockey”

Namens de WK Ambassadeur & De Jeugd evenementen Commissie