Barbeheer Mei

Gezocht: Barmanagers

Beste moeders, vaders en andere MYRA leden,
Een van de promotionele posters voor vrijwilligers was om de contributie laag te houden.

Dat kan wanneer we voldoende vrijwilligers voor de bar hebben. Dus help ons! Bij onvoldoende krachten, zullen we moeten denken aan verpachten van de bar. En dat gaat ons te veel aan het hart! En kost de club veel inkomen.

Daarom zoeken we barmanagers die gedurende de zondag enkele uren van hun vrije tijd willen geven aan het vlekkeloos verlopen van de bardiensten ( van de teams). In het kader van de nieuwe Drank- en Horeca Wet is het  namelijk verplicht een coördinator te hebben.

Ben jij bereid ongeveer drie keer per seizoen vier uurtjes te investeren als manager van de bar en daarmee de bar in ' eigen beheer te houden', dan hoor ik dat graag.

Neem contact met me op en ik vertel je wat we van de barmanagers verwachten en hoop ik je dan te kunnen verwelkomen in ons team.

Edgar Louwers