Scheidsrechtercommissie Apr

"Opfrisavonden" voor spelbegeleiders E & F en voor scheidsrechters C&D jeugd

Op woensdag 14 mei bieden we de mogelijkheid voor ouders van E & F jeugd om de fijne kneepjes van spelbegeleiding te leren van een ervaren scheidsrechter en ook om ervaringen met elkaar uit te wisselen.

De avond is voor beginnende spelbegeleiders, het is geen scheidsrechtersopleiding en het bijwonen van deze avond leidt niet tot verplichtingen. Wel is het prettig als ouders een wedstrijd kunnen fluiten, want dan hoeft het team van uw kind niet zonder spelbegeleiding te zijn.

Op donderdag 15 mei bieden we de mogelijkheid voor ouders van C & D jeugd om nog eens de spelregels en andere zaken rondom het fluiten van een wedstrijd door te nemen onder begeleiding van een ervaren scheidsrechter. Ook deze avond leidt niet op tot scheidsrechter, maar is bedoeld om voor diegene die een scheidsrechterskaart heeft, maar (nog) niet fluit de regels toch nog even te verversen. Deze avond is voor beginnende scheidsrechters.

Beide avonden zijn van 19.30 - 21.30u in het clubhuis van Myra. Opgeven bij Bart van Veggel of Martie van den Burg op [email protected] "