Evenementen Senioren Apr

8/9 juni: Myra Familietoernooi Walk of Fame.

Walk of Fame!
Op 8 en 9 juni 2014 zal het 53e Myra familietoernooi plaatsvinden: Walk of Fame. En net als elk jaar mag je het ook zeker dit jaar niet missen, want het wordt weer famous!

Wat moet je weten over het familietoernooi?
Het is een tweedaags toernooi dat tijdens Pinksteren zal plaatsvinden. Het duurt 2 (!) volle dagen.
Op zondag zullen de wedstrijden rond 17.00 uur zijn afgelopen. Het is dan de bedoeling dat iedereen naar huis gaat om wat te eten (misschien wel gezellig met het hele team? Sommige teams doen dat) en om om te kleden, want 's avonds is er een groot feest met een LIVE band voor alle deelnemers!
Op maandag zullen de wedstrijden rond 18.00 uur zijn afgelopen. Daarna kan iedereen nog gezellig blijven hangen voor een drankje!

Wanneer is het familietoernooi?
Tijdens het pinksterweekend op zondag 8 juni en maandag 9 juni.

Wat moet je weten over deelname/inschrijving?
Je kunt je inschrijven met een team met familie en/of vrienden. Zolang het team maar uit 60% (oud) Myra leden bestaat (ouders van Myra kinderen rekenen we ook als leden). De minimum leeftijd is 12 jaar om mee te mogen doen, dit vanwege de veiligheid. Het team moet een gemiddelde leeftijd hebben van 24 jaar. Daarnaast moeten er altijd 5 spelende vrouwen in het veld staan, dus houdt hier rekening mee.

Voor een vast bedrag mag je 18 personen opgeven. Indien je team uit meer dan 18 personen bestaat, dien je voor iedere speler 10 euro extra te betalen. Het maximaal aantal spelers in een team is 25!

Je bent helemaal vrij om je team een naam te geven en om leuke outfits te bedenken. Kijk eens op onze Facebook-pagina (https://www.facebook.com/myra.familietoernooi), daar zie je een aantal voorbeelden op de foto's. Sommige teams dossen zich helemaal uit en gaan voor de originaliteitsprijs. Andere teams houden het meer bescheiden of hebben een "vast" tenue.

Hoe schrijf ik me in?
Het inschrijfformulier is hier te vinden (of op Facebook).

Tot wanneer kan je een team inschrijven?
Wij ontvangen de inschrijving graag vóór 24 mei 2014!

Vragen?
Mail ons op [email protected].

- Myra Familietoernooi Commissie -

Bijlage