Sponsor Apr

Sparen voor een scorebord én Kadish met de ABN AMRO Spaaractie

Op 15 maart jl. is de ABN AMRO Goed Doel Eigen Doel spaaractie van start gegaan. De komende drie maanden zullen we op HV MYRA door middel van leuke en creatieve acties geld inzamelen. Met dat geld willen we graag een scorebord voor veld 1 aanschaffen. Dat staat al enige tijd op ons verlanglijstje. Een scorebord geeft een professionele uitstraling, iets wat goed past bij de ambities van de club. Daarbij biedt het een extra stukje beleving aan zowel de spelers als de toeschouwers tijdens de wedstrijden.

Van het gespaarde geld gaat 25% direct naar Kadish Foundation, jullie allen vast nog bekend van Corine en Jelle Rowold die vorig jaar naar Afrika zijn afgereisd om zich daar actief voor in te zetten. Kadish is een organisatie die hockeyprojecten in Afrika ondersteunt en daarmee jonge, talentvolle hockeycoaches een betere toekomst biedt. De coaches krijgen vanuit Kadish een vergoeding voor hun trainersactiviteiten op het hockeyveld. Daarnaast betaalt de stichting de schoolkosten voor deze Afrikaanse hockeyvrienden. Kortom, door te sparen voor ons eigen scorebord, sparen we tegelijk voor het goede doel!

De komende tijd staan er veel evenementen op het programma. Jullie hebben al kunnen lezen over de – zeer succesvolle – koffietafel die elke zaterdagochtend op de club staat. Een tafel met allemaal heerlijkheden, vrijwillig gebakken door de ouders van onze jeugdleden. En dat is lang niet alles! Woensdag 23 april is er een clinic met international Jeroen Hertzberger, vrijdag 16 mei staat de ouderwetse Friday Night Pubquiz op de planning en op zaterdag 14 juni is een afsluitende sponsorloop.

Het spaardoel staat op € 10.000,-, de weg daar naartoe is al ingeslagen, maar we hebben dan wel de hulp van jullie allemaal nodig! Dus heb je een leuk idee voor een actie? Stuur dan een mailtje naar [email protected]. Je kunt ook direct een donatie doen via http://abn.com/spaarstick_myra.