G-Hockey Apr

Paas-Hock-Ei-Toernooi: 10de editie

Dit jaar wordt alweer de 10de editie van het Paas-Hock-Ei- toernooi voor de G-hockeyers georganiseerd. Marjolein Selier, de oprichtster en coördinator van de G-hockeyafdeling, organiseert en begeleidt dit evenement met veel inzet en plezier.
"Het is een leuk, gezellig, sportief en een zeer druk bezocht toernooi, dat we ieder jaar op paaszaterdag organiseren met alle leden van de G-hockeycommissie. Na de oprichting van het G-hockey binnen Myra in april 2000 kwamen er in Nederland steeds meer G-teams bij. Daarom besloten wij besloten dit vrolijke toernooi elk jaar terug te laten keren, om zo de G-hockeyers en te gekke dag te bezorgen. Heel veel clubs uit heel Nederland bezoeken ons toernooi al jaren en zijn nog steeds erg enthousiast. Dit jaar verwachten we maar liefst 28 teams, zowel zestallen als achttallen.”

"Naast het spelen van wedstrijden is er ook tijd voor andere leuke dingen. Zo is er een swingende warming-up om de spieren goed op te warmen, onder leiding van Tilly’s Total Workout. Ook dansen de toernooideelnemers er tijdens de lunch lustig op los op de dansvloer van de lunchdisco. Voor de beginnersteams zijn er leuke paasspelletjes te doen, zoals kleurplaten kleuren. En het team dat het origineelst verkleed is, ontvangt een prijs!”

Volgens Marjolein is het Paas-Hock-Ei-Toernooi altijd één groot feest. Tijdens deze 10de editie pakt de organisatie speciaal uit, met een clown en een dweilorkest tijdens de prijsuitreiking. Kortom, het wordt weer geweldig dus kom gezellig langs! Tot 19 april!