Evenementen Junioren Jan

Kom je ook naar het : Super Myra 6E toernooi

Helaas! Dit toernooi is vol geboekt!!

Het Super Myra E-toernooi toernooi vindt dit jaar plaats op 21 juni 2014 op HV MYRA. Iedereen wordt verwacht om 9.30 uur, de wedstrijden beginnen om 10.00 uur. Het toernooi zal rond 17.00 uur feestelijk worden afgesloten.

Dit toernooi is bedoeld voor alle 6E teams: eerste en tweede jaars, jongens en meisjes. Het is dus een hockeytoernooi voor 6E-tallen. Tijdens het toernooi draait het om het maken van plezier! Gedurende de dag wordt er lekker gehockeyd en zijn er  een hoop andere activiteiten te doen.

Hebben jullie zin in een super gezellig toernooi bij de leukste hockeyvereniging uit Amstelveen? Schrijf je dan snel in, er is helaas maar zeer beperkt plaats!

Voor meer informatie ga je naar de website onder Evenementen/Toernooien.
Het inschrijfformulier kun je hier downloaden.