Zaalhockey Nov

woensdag 27 november uitgifte- en informatie avond zaalhockey

Voor alle teambegeleiders, scheidsrechters en ouders die zaaldiensten gaan draaien tijdens de zaalhockeycompetitie!

Komende woensdag 27 november om 19.30 uur vindt bij Myra de uitgifte- en informatie avond zaalhockey plaats.
Op deze avond wordt/worden er:

• Materiaal uitgereikt (gespen voor de klompen van de keeper en ballentas)
• De verschillen in regels van zaalhockey vs veldhockey besproken.
• Uitleg gegeven over het Digitaal Wedstrijd Formulier dat dit jaar voor het eerst ook in de zaal wordt gebruikt.
• Informatie boekjes uitgereikt.
• Uitleg/instructie voor de zaalleiding gegeven.

Uiteraard is er ook gelegenheid om ervaringen uit te wisselen en onduidelijkheden te bespreken. Per zaalhockeywedstrijd moet elk team een eigen scheidsrechter meenemen. Het is daarom handig dat er meer dan één ouder  per team op de informatie avond aanwezig is zodat niet alle arbitrage in handen van één persoon is. Ook de zaalleiding is altijd in handen van 2 vertegenwoordigers uit één team.

Programma:

19.20 uur – inloop
19.30 uur – Arbitrage zaal vs veld
20.00 uur – Informatie DWF en zaalleiding en uitwisselen ervaringen
20.25 uur – Uitgifte materiaal en informatieboekje
20.40 uur - Afsluiting

Wij hopen jullie allemaal te zien komende woensdag.