Evenementen Junioren Nov

Kom je ook naar Sinterklaas op 30 november?

Beste Myrakids & Ouders!!!

Het is weer zover, Sinterklaas is weer in Nederland!!!
De evenementen commissie van Myra heeft Sinterklaas dit jaar uitgenodigd op 30 november a.s.  om met de Myra-jeugd het Sinterklaasfeest te vieren op de hockeyclub. Sinterklaas heeft een speciale band met de hockeyclub, dus hopelijk gaat hij ons clubje dit jaar niet voorbij!!!

Alle Benjamins, F-jes, E-tjes en G-hockeyers zijn bij deze uitgenodigd, met elkaar maken we er weer een groot feest van!! Wel moet je jezelf (of een van je ouders natuurlijk) van te voren even opgeven, dit doe je door een mail te sturen naar [email protected], waarin naam en team vermeld word.

Jullie zijn welkom tussen 16.30-16.45 uur in het clubhuis, rond 17:00 gaan we beginnen.

De bedoeling is dat iedereen wat lekkers meeneemt voor het lopend buffet, denk aan pannenkoeken, worstenbroodjes, gehaktballetjes, noem maar op, wees creatief!!!

Kleurplaten zijn van harte welkom, we willen er zoveel mogelijk kunnen op hangen zodat het clubhuis er feestelijk uitziet!!