Evenementen Junioren Sep

Zaterdag 14 september is het weer zover!

Op zaterdag 14 september gaat de Grote Clubactie van start. Dan gaan er weer veel leden op stap om loten te verkopen voor de Grote Clubactie.
Ook dit jaar zullen de loten verkocht worden per automatische incasso.
Met onze deelname aan de loterij van de Grote Clubactie steunen wij Hockeyvereniging Myra.
Een lot kost € 3,-. Hiervan is maar liefst € 2,40 voor MYRA.

Jullie doen toch allemaal mee???
We hebben 350 jeugdleden, dus we kunnen heel veel loten verkopen!

Vorig jaar hadden we zoveel loten verkocht (2.326) dat we de op één na beste vereniging van Noord-Holland zijn geworden.
Van het geld dat we opgehaald hebben, zijn er verschillende trainingsmaterialen voor het Mini veld aangeschaft.

Voor de kopers zijn er ook mooie prijzen te winnen o.a. een reischeque voor een vakantie, een cadeaubon voor een fiets of een driedaagse Mini cruise. Met als Hoofdprijs € 100.000,=!!

Ook dit jaar hebben we weer leuke prijsjes voor jullie!
We hebben 3 extra prijzen voor de leden die de meeste loten verkopen!!!
Oók het team dat de meeste loten verkoopt krijgt een teamuitje, doe dus allemaal mee!

Woensdag of zaterdag zijn wij in het clubhuis of op de parkeerplaats om de boekjes uit te delen.
Help je coach/begeleider eraan te herinneren dat de boekjes opgehaald kunnen worden, want je kunt zaterdag meteen beginnen. Anders zijn kinderen van andere verenigingen je voor.

In de bestuursvergadering wordt nog besloten wat het doel van de Grote Clubactie dit jaar gaat worden.

We houden jullie via de website op de hoogte. Dus houdt de website in de gaten!!

Namens de Grote Clubactie
Corrie van der Toorn