App Sep

De HV MYRA app is live

Dames en heren, het is eindelijk zo ver! De HV MYRA app is live! Download hem snel in Google Play (Android) of de Apple Store! De app is heel handig. Zo kun je je wedstrijdschema zien, jouw eigen team managen met alle taken zoals bardiensten, fluitbeurten, maar ook aanwezigheid en de bijdragen aan de bier- of limonadepot. Daarnaast kun je alle uitslagen en informatie over hockeyverenigingen bekijken en het digitaal wedstrijdformulier (DWF) heel gemakkelijk invoeren. Alle gegevens van het hele gezin staan overigens bij elkaar én het laatste nieuws komt op de app voorbij, dus vanaf vandaag ben je helemaal up-to-date!

Als je de app hebt gedownload, hoef je maar één keer in te loggen met je lidnummer en wachtwoord dat je ook gebruikt om in te loggen op de website. Ben je je lidnummer of wachtwoord vergeten? Vraag deze dan aan bij de ledenadministratie via [email protected].