Senioren Jun

H8 Districtkampioen en meer promoties!

Afgelopen zondag 16 juni werden er voor het eerst districtkampioenschappen en play-offs gehouden in de breedtelijn. 10 Myra-teams kwamen in actie.

Heren 8 behaalde het district kampioenschap in de 4e klasse door Castricum Heren 2 met 5-1 te verslaan. Mannen, jullie hebben een goed seizoen met het beste resultaat afgesloten!

Dames 8 beet zondag de spits af door als eerste Myra-team die dag promotie naar de 3e klasse af te dwingen.
Dames 4 en Heren 5 volgden ‘s middags dit voorbeeld. Beide teams leverden een knappe prestatie door hun wedstrijden winnend af te sluiten en daarmee promotie naar de 2e klasse te behalen.
Dames 9 speelde een play-out wedstrijd, maar handhaafde hun positie in de 4e klasse.

Al met al was dit een succesvol seizoen in de breedtelijn, in het bijzonder  de herenlijn heeft het goed gedaan. 5 teams pakte daar promotie naar een hogere klasse, te weten H5, H6, H8, H9 en H10. Dames 4, Dames 8, Dames 12 promoveerden ook.
Dames 14 en Dames 16 promoveerden op basis van hun uitzonderlijke resultaten direct na de winterstop en handhaafden het tweede deel van de competitie keurig in de hogere klasse.
Dames Vet A. werd kampioen in de Overgangsklasse en komen aankomend seizoen uit in de Hoofdklasse. Drie teams waren helaas niet in staat hun huidige klasse te  behouden. D7, D10 en H7 kwamen net tekort. Alle teams die niet genoemd zijn hebben hun klasse behouden.

Wij wensen alle teams alvast veel succes komend seizoen en wij hopen de stijgende lijn met z'n allen voor te zetten.

Met vriendelijke groet,
Corine Oudewaal