G-Hockey Nov

Myra G1 Pakt opnieuw 6 belangrijke punten.

Op zaterdag 10 november hadden de speler van Myra G1 hun derde competitie ronde te Zoetermeer. Dhammika, Tamara waren niet aanwezig. Sarissa is geblesseerd maar ging wel mee om te kijken.

Onze eerste wedstrijd moesten we tegen koploper Zoetermeer, we begonnen goed aan de wedstrijd en we spelen de bal lekker goed naar elkaar over. Midden in de wedstrijd kwamen we via Nino op een verdienende 1 – 0. Met deze stand gingen we ook de rust in. In de tweede helft gingen verder waar me mee bezig waren, de nummer 1 positie pakken. Niet veel later maakt Jasper uit een goed strafcorner de 2 -0 voor Myra. En daarna maakte Jasper ook de 3 – 0 voor Myra. Verder hebben we de wedstrijd netjes uit gespeeld en hebben we weinig weg gegeven. Na afloop waren we erg blij.

De tweede wedstrijd moesten we tegen Hudito G2.

Wij Myra begonnen wel goed aan de wedstrijd, Hudito kwamen er soms wel eventjes uit. Vlak voor de rust maakte Nino de 1 -0. Kees zij tegen ons dat we goed moesten opletten en goed onze taak uitvoeren. De tweede helft begon voor ons redelijk, op sommige momenten hadden we het moeilijk op het speel te maken. Niet veel later maakte Jasper de bevrijde 2 – 0 voor Myra. Ook in deze wedstrijd hebben we weinig weg gegeven.

Na afloop waren we erg tevreden.

6 belangrijke punten gepakt, en netjes de nul gehouden. Britt bedankt voor het goede keeper werk.

Nu lekker genieten van de winterstop.

Naamse ons allen, fijne en prettige feesten dagen.

Tot volgende jaar.

Groeten van ons allemaal.