Senioren Jun

Shoot-out training door Jelle Rowold

Wil je net als Heren 1 eventuele shoot-outs winnend afsluiten, geef je dan op voor een shoot-out training door Jelle Rowold!

16 juni moeten nog 11 breedteteams in actie komen voor districtskampioenschappen of play-offs. Al deze wedstrijden worden bij gelijke stand na verlenging beslist door shoot-outs. Jelle Rowold, oud-trainer Dames 1, biedt daarom aan om aankomende twee weken speciale shoot-out-trainingen te geven. Daarbij zal er ook zeker aandacht zijn voor de keepers!

Omdat hij deze zomer voor Stichting Kadish naar Afrika gaat, vraagt hij een bijdrage voor het goede doel Kadish. Voor 50 euro per team krijg je driekwartier training door Jelle.

Heeft jouw team interesse mail dan naar [email protected] en maak een afspraak, bijvoorbeeld tijdens of aansluitend op je training.

Teams die 16 juni niet in actie komen, maar ook een shoot-out-training leuk lijkt, meld je vooral aan, maar teams die play-offs spelen krijgen voorrang.