Senioren Jun

Zomeravondhockey vanaf woensdag 5 juni 2013 op veld 1

Elke woensdagavond van 20 uur tot 22 uur is er op Veld 1 ZomerAvondHockey voor de ervaren hockeyers, maar zeker voor de mensen die het "hockeyā€¯ willen ervaren.

Deelname is GRATIS en is voor MYRA-leden, niet-leden en beginners vanaf 17 jaar.

Na afloop kan er gezellig geborreld worden. In het assortiment zitten weer heerlijke zomerse versnaperingen!

Als organisatie willen wij de ervaren hockeyers er attent op maken dat er ook mensen meedoen die nog nooit eerder een hockeystick in hun handen hebben gehad. Wij verzoeken de ervaren hockeyers om daar rekening mee te houden, zodat zij ook in de partijvorm betrokken raken. Immers hockey is een teamsport!

Graag verwelkomen wij jullie (weer) op het hockeyveld en neem je vrienden en vriendinnen mee!!

Ook dit jaar wordt ZomerAvondHockey u aangeboden door Het Barbeheer van Myra en de ZAH-CREW!