Bestuur Feb

Even voorstellen: Penningmeester Reinout Mensink

Ik ben Reinout Mensink, 36 jaar, getrouwd met Maaike en woonachtig in Utrecht.

Sinds 2010 ben ik te vinden op de Myraanse velden. Eerst drie seizoenen lang als keeper van Heren 1 en na een kleine tussenpauze sta ik al jaren bij Heren 2 onder de lat.
Al sinds de jongste jeugd speel ik hockey, en sinds de D ben ik de goal niet meer uit te jagen.

Simpel gezegd: Myra is een club die in mijn hart zit.
Eerst als speler, maar ook al een paar jaar als vrijwilliger in de materiaalcommissie.

Ondanks dat ik wat meer kilometers maak dan de meesten om hier te zijn, ben ik elke keer graag op de club. Dus toen ik werd gevraagd om te helpen als penningmeester heb ik daar graag ja op gezegd.

In het niet-hockeyende leven werk ik al jaren in de financiƫle sector. Met die achtergrond hoop ik de komende tijd de club verder te kunnen helpen! Mocht ik iets voor je kunnen doen maak ik graag een keer kennis.

Reinout