Algemeen Jan

Koffie uurtje op maandag 30 januari

Na een succesvolle start op 28 november, is voortaan elke laatste maandag van de maand het clubhuis open voor een kopje koffie of thee.

Onder de (oud) leden, vrijwilligers en alle andere Myra vrienden is de belangstelling voldoende om dit initiatief voort te zetten. De eerste ontmoeting leverde al veel leuke anekdotes op, werden herinneringen opgehaald en werden oude contacten hernieuwd.

Er is geen doel beoogd met deze maandelijkse bijeenkomst maar wie weet kan dit alsnog tot nieuwe initiatieven leiden. Het belangrijkste is dat de maandag gezellig kan beginnen en het mooi clubhuis goed benut wordt.

Uiteraard zijn ook alle partners welkom. Zien we je de 30e?

Bas Koppelman en Henk Schmidt