Grote Clubactie Dec

Een prachtige cheque van € 7830,72

Nieuws afbeelding Afgelopen zaterdag  3 december vond de prijsuitreiking plaats voor de jeugdleden die mee hebben gedaan aan de Grote Clubactie. Wat hebben jullie met elkaar jullie best gedaan om samen dit mooie bedrag op te halen!

Dit zijn onze Topverkopers: Amber, Saar, Nova, Liselotte en Benny

Wat zijn we trots op onze jeugdleden en de G-hockeyers! Jullie inzet was GOUD waard! De G-Hockeyers krijgen hun prijsje zaterdag 10 december.

Helaas  worden de medailles van de Grote Clubactie later verzonden, dus die komen er nog aan.

Het opgehaalde bedrag ontvingen we vandaag  in de vorm van deze mooie digitale cheque van € 7830,72!!

Woensdag 7 december j.l. is de trekking van de lotnummers geweest.
Via deze link Grote Clubactie kun je kijken of  je met je lotnummer (vermeld op je bankafschrift) in de prijzen bent gevallen. In de bijlage vind je de uitslagen ook in het PDF document.

Heel veel dank aan alle kopers die één of meerdere loten hebben gekocht. Alle lotenverkopers hartelijk dank voor jullie inzet. We zijn uiteraard weer heel erg blij met de opbrengst en hopen dat we volgend jaar weer op jullie inzet en enthousiasme mogen rekenen.

#wijzijnmyra#steunjeclub#bedankt#

Bijlage