Grote Clubactie Nov

Zaterdag 3 december: Prijsuitreiking Grote Clubactie

Nieuws afbeelding Wat hebben jullie enorm goed je best gedaan om veel loten te verkopen voor de Grote Clubactie! We hebben onze doelstelling gehaald! Er zijn 3334 loten verkocht!
Wat een mooi resultaat vind je niet? Jullie hebben daarmee héél veel geld voor MYRA verdiend!

We zijn trots op jullie! Dit jaar hebben er 150 kinderen meegedaan aan de Grote Clubactie.
Er zijn 3405 loten verkocht. Helaas konden 71 loten door administratieve onrechtmatigheden niet worden verwerkt.

We bedanken de kinderen, ouders en alle kopers die dit hebben mogelijk gemaakt.

De TOP  verkopers zijn:

Amber van Damme
Meisjes 8E3
Scheenbeschermers en Handschoen
Saar Emmelot
Meisjes F1
Nova Westmaas
Meisjes 6E5
Bram Ballieux
Handoek/Mok I love hockey
Liselotte Reddingius
Meisjes 6E5
Benny Bijlsma
Meisjes F1
Teun Fase
I Love Hockey Muts
Anna Koumourou
Meisjes 6E4
Ketting
Medaille

Zaterdag 3 december zijn we van 9.30  tot 12.00 uur op Myra om de prijzen uit te reiken.
Om 10.00 uur zal Mette, onze voorzitter, de hoofdprijzen prijzen uitreiken. We verwachten deze kinderen dan ook aan de grote tafel in ons clubhuis.

Ook dit jaar delen we de prijzen per team uit aan de coaches/begeleiders.
We verwachten dan iemand van het team óók op zaterdag om de tasjes voor het team op te halen. Wij zijn van ongeveer 9.30 uur aanwezig.

Elk kind dat een boekje heeft ingeleverd of online loten heeft verkocht, krijgt van onze sponsor DaVinci een bon voor een ijsje. Wat een mooi gebaar!
In de mail aan de begeleiders lees je de complete namenlijst en het prijsje wat je hebt gewonnen.

Als je meer dan 20 loten hebt verkocht, ontvang je van de Grote Clubactie ook nog een mooie medaille.

#wijzijnmyra#bedankt