Heren 1 Nov

Myra Heren 1 - Bemmel Heren 1

Nieuws afbeelding Afgelopen zondag hebben we zowel koning winter als Bemmel op bezoek gekregen. In de ochtend was het nog even spannend of de wedstrijd gespeeld zou gaan worden. Maar gelukkig mochten we het veld betreden. De omstandigheden waren niet optimaal. Koud & nat. Maar dat weerhield het publiek niet om ons aan te komen moedigen.

Voor de wedstrijd was er 1 minuut stilte ter nagedachte van Wil Jansen, Wil was een lid van verdienste van onze club. Rust zacht Wil.

Na de minuut stilte kon de wedstrijd beginnen. We begonnen het eerste kwart met veel rust en dominant hockey. Helaas vergaten we een aantal grote kansen af te maken. Gelukkig wist Boyd in de 9e minuut een bal half hoog in de goal te pushen, BOEM 1-0. Na nog een aantal kansen wisten we helaas de score niet uit te breiden. Na het 1e kwart was het duidelijk dat we moesten blijven doen waar we mee bezig waren, dan zouden er vanzelf meer vallen. Het 2e kwart begon echter niet zo best. Veel slordigheden en het tempo lag niet hoog genoeg. Zou het de kou geweest zijn? Maar goed in het 2e kwart speelde we niet hoe we het wilde, gelukkig waren we nog steeds de bovenliggende partij. In dit kwart wist Jeffrey dan ook een bal open aan te nemen in de cirkel en snoeihard met ze backhand binnen te knallen. Nu was het een kwestie van door pakken. Helaas gebeurde dit niet, in tegendeel we kregen een doelpunt tegen. De stand is nu 2-1, we lieten Bemmel terug in de wedstrijd komen.

Na wat warme choco en harde woorden in het derde kwart, wisten wij alle dat de messen geslepen moesten gaan worden. Het veld werd steeds trager en de lichaamstemperatuur van vele daalden ook. Toch wisten we al snel in het derde kwart de 3-1 te maken. Dit maal dankzij Just. Na Just zijn (ijs)pegel voelde hij zijn handen nauwelijks meer, wat resulteerde in ff een minuutje de handen op te warmen. Nu was het tijd om door te pakken en de wedstrijd af te maken. Kort na dit doelpunt bleek dat we de wedstrijd mochten gaan afmaken op veld 2. Dit hebben we dan ook gedaan. Hier mocht Max ook nog ze doelpuntje maken na een leuk 1-2’tje tussen Max en Jeremy. Eindstand 4-1.

Aanstaande zondag mogen we naar het koude noorden afreizen om het daar op te nemen tegen de huidige nummer 2 GHBS.

Doelpunten gemaakt door🏑:
Boyd (1x)
Max (1x)
Just (1x)
Jeffrey (1x)

Klik op de link voor het verslag van de wedstrijd gefilmd door onze eigen Stephen Danser. 🎥
Samenvatting  Myra H1 Bemmel 20 nov 2022 - YouTube