Grote Clubactie Okt

5 november: Boekjes Grote Clubactie inleveren

Nieuws afbeelding Wat hebben jullie al enorm goed je best gedaan om veel loten te verkopen voor de Grote Clubactie, we zijn trots op jullie!

Online en via de QR - code zijn er al 2261 loten verkocht. Er zijn ook al een paar boekjes ingeleverd. Samen verkochten zij 49 loten Een mooi totaal van 2310.
Nog 690 loten, dan hebben we ons streefgetal bereikt.

De lotenboekjes kunnen worden ingeleverd in de Grote Clubactie Schatkist op de bar in het clubhuis. In ieder geval moeten alle boekjes uiterlijk 5 november ingeleverd zijn, dan kunnen wij de loten gaan verwerken.
Alle kinderen die hebben meegedaan, krijgen weer een prijsje. Misschien win jij wel een mooie Myra trui.
Ook krijgt iedereen weer een ijsje van onze sponsor IJssalon DaVinci. Wat een mooi gebaar weer!

Er kunnen nog steeds loten worden gekocht. We hebben nog niet ons streefgetal van 3000 loten bereikt. We hebben jouw hulp hard dus nodig! Ben je nog niet in de gelegenheid geweest om een lot te kopen? Wil je kans maken op de hoofdprijs van € 100.000,00 of een mooie auto?

Via deze link of de QR code kun je nog tot 21 november loten kopen.