Bestuur Okt

31 oktober: Algemene Leden Vergadering

Op maandagavond 31 oktober 2022 19:30-21:00 uur ben je van harte welkom voor de Algemene Leden Vergadering (ALV) in het clubhuis. Bij een vereniging zijn de leden de baas en daarom worden belangrijke onderwerpen en beslissingen door het bestuur voorgedragen aan de leden.
Tijdens de ALV wordt er dus meegepraat, meegedacht en worden er beslissingen genomen want #wijzijnmyra.
Tijdens deze ALV vertelt het bestuur over het afgelopen seizoen en presenteert de financiƫle resultaten van het afgelopen seizoen. Ook wordt de begroting voor het nieuwe seizoen gepresenteerd.

Daarnaast kiezen jullie als leden weer een nieuw bestuur. Het bestuur draagt Jeroen Buné voor als vicevoorzitter. Je kunt meer over hem lezen in een artikel op onze website. Verder stellen Marijke, John, Therese en Mette zich weer beschikbaar voor nog een seizoen. Voor de invulling van de vacature van penningmeester zijn momenteel gesprekken gaande.

Tijdens de vorige ALV zijn er een aantal beslissingen genomen die moesten worden vastgelegd in het huishoudelijk reglement. We hebben dit moment gebruikt om het hele reglement te herzien en vragen jullie om dit nieuwe reglement tijdens de ALV goed te keuren.

Alle documentatie ter voorbereiding van deze ALV kun je vinden in het besloten deel van de website. Je moet eerst inloggen met je lidnummer en wachtwoord.

Vervolgens vind je hier:
- De notulen van de vorige ALV
- De agenda, de financiƫle resultaten en de begroting
- De oude en nieuwe versie van het huishoudelijke reglement

De documenten vind je onder: Club/Documenten/ALV2022oktober.
Mocht dit niet lukken dan kun je de stukken ook opvragen bij John de Droog via [email protected]