Bestuur Okt

Even voorstellen: Jeroen Buné

Nieuws afbeelding Ik ben Jeroen Buné, 50 jaar, getrouwd met Valérie en vader van 2 kinderen, Kiki en Hidde.
Sinds mijn geboorte kun je me al op de hockeyvelden vinden, mijn vader was namelijk speler en daarna coach bij HIC Heren 1 dus alle zondagen waren gelijk ingevuld en dat is nooit meer anders geweest.
Vanaf mijn 6e speelde ik zelf en dat heb ik tot mijn 27ste gedaan, daarna ben ik trainer/ coach geworden van verschillende 1ste teams op verschillende clubs.

Sommige van jullie kennen mij misschien al omdat ik in 2010 op deze club ben gekomen als hoofd van de Myra Hockeyschool en als trainer/ coach van Heren 1. De kennismaking met HV Myra was een enorm warm welkom en ik heb dan ook 3 ½ jaar met heel veel plezier op de club rond gelopen en mooie successen behaald met zowel de hockeyschool als met Heren 1.

Sinds 2019 ben ik weer terug op de club en deze keer als trainer/ coach van Myra Dames 1. Het plan wat wij toen 9 jaar geleden hadden gestart zou juist nu zijn vruchten kunnen afwerpen want de dames die wij toen bij elkaar hebben gezet in de MD1 zijn de dames die nu bijna allemaal te zien zijn in Dames 1. Dit was een belangrijke reden voor mij om weer terug te komen en natuurlijk wetende dat Myra een geweldige club is.

Zoals jullie wellicht al hebben kunnen lezen in de uitnodiging van de ALV wil ik me kandidaat stellen voor de functie van vicevoorzitter.
Belangrijkste reden om het bestuur in te willen gaan is dat we met zijn allen heel hard kunnen zeuren en klagen over wat er allemaal niet goed gaat maar eigenlijk kunnen we beter zeggen: ”Hoi, hoe gaat het en kan ik jullie ergens mee helpen”.

Ik merk op heel veel clubs dat er veel te weinig vrijwilligers zijn die de club willen helpen en ik wil dit graag gaan omdraaien door juist wel te gaan helpen, te laten zien dat we het met zijn allen moeten doen anders is er geen vereniging. Hoe groter de groep die wil helpen des te gezelliger wordt het op de club omdat je meer en meer mensen gaat leren kennen. Ik wil me vooral gaan bezighouden met het technisch beleid van de club en natuurlijk met nog heel veel meer commissies maar daar later meer over.

Wat ik graag aan een ieder wil meegeven is dit: Zeg wat je doet, doe wat je zegt, bewijs wat je doet en verbeter wat je doet. We zeggen wat we gaan doen, we doen wat we zeggen en we laten zien wat we doen en zijn er verbeteringen nodig dan hoop ik dat jullie die op een opbouwende manier willen delen maar vooral bij willen helpen.

Tot ziens op en langs de velden!
Jeroen Buné