Heren 1 Mei

Nieuwe coach voor HV Myra Heren 1

Nieuws afbeelding Björn van der Dussen is met ingang van seizoen 2022/2023 de nieuwe trainer/coach van Myra Heren 1. Van der Dussen is geen onbekende op Myra. Hij was een bekend gezicht van de Myra Hockey Academy en de afgelopen twee seizoenen al verbonden aan Heren 1 als veldtrainer.

"We zijn heel blij met de aanstelling van Björn”, laat voorzitter Mette Reitsma weten. "Björn is bekend met het team en onze vereniging. Hij is daardoor goed in staat om op de ingeslagen weg door te gaan, jonge spelers in te passen en het team hockeytechnisch en -tactisch verder te helpen. Ik wil hem heel veel plezier en succes wensen”.

Van der Dussen neemt het stokje over van David Selier, die het afgelopen seizoen het team onder zijn hoede nam toen het op een laat moment onverwacht zonder trainer/coach kwam te zitten. Hij deed dat samen met Wilbert Hartman, die ook weer afscheid neemt. Reitsma: "Ik wil David en Wilbert ontzettend bedanken. Zij hebben als echte clubmannen het team bij de hand genomen toen dat nodig was en met veel passie samen stappen gemaakt. Na twee rare corona-seizoenen staat er gelukkig weer een stevig fundament waar de komende jaren op doorgebouwd kan worden”.

----------------------
Open trainingen
Voor het nieuwe seizoen worden vier open trainingen georganiseerd. De data zijn dinsdag 7 juni, donderdag 9 juni, dinsdag 14 juni en donderdag 16 juni, van 20.00 tot 22.00 uur.
Aanmelden kan bij Björn van der Dussen (tel: 0681348737)