Bestuur Mei

17 mei: Algemene Leden Vergadering

Nieuws afbeelding Het voorjaar is begonnen en het hockeyseizoen is in volle gang, we kunnen weer trainen en hockeyen zonder restricties en publiek mag weer komen kijken.
Er kunnen weer Td 'tjes worden gehouden en de feest- en toernooicommissies zijn druk bezig met het organiseren van feesten en toernooien. Wij zijn blij en trots dat we jullie allemaal weer in groten getale op en rond het veld zien.

Mei is dan ook weer een mooi moment om vooruit te kijken naar volgend seizoen en met om elkaar bij te praten over de stand van zaken van onze vereniging tijdens de aankomende Bijzondere Algemene Ledenvergadering. Zet 17 mei in je agenda, want we zien je daar graag.

De notulen van de vorige ALV en het voorstel m.b.t de contributieverhoging zijn te vinden te vinden op www.hvmyra.nl. Je moet eerst inloggen met je lidnummer en wachtwoord. De documenten vind je onder: Club/Documenten/ALV2022mei.

Tot 17 mei!

Bijlage