Grote Clubactie Maa

Zaterdag 12 maart Prijsuitreiking Grote Clubactie

Nieuws afbeelding Jullie hebben lang moeten wachten op de prijsuitreiking, maar nu is het zover!
Inmiddels hebben we de Cheque van de Grote Clubactie ontvangen. Een prachtige opbrengst van € 7301,88! Superfijn dat jullie zo je best hebben gedaan.

De Top verkopers zijn:
Tom Z.
J6E1 240
Myra trui
Maud E.
M6E2
Myra trui
Amber van D.
M6E5
Hockey ketting
Miriam M.
G2
I love hockey handdoek
Jade G.
M8E4
Saar K.
M6E1
Bram B.
G3
Myra Zeemgrip

De prijsuitreiking zal zijn op zaterdag 12 maart om 12:00 uur op Myra. Deze kinderen worden persoonlijk uitgenodigd. Mette Reitsma, onze voorzitter, zal de prijzen aan deze kinderen uitreiken. (De G-Hockeyers hebben hun prijsjes inmiddels al gekregen.)
De andere prijzen delen we per team uit aan de coaches/begeleiders.
We verwachten dan iemand van het team óók op zaterdag om de tasjes voor het team op te halen.Wij zijn van ongeveer 9.30 uur aanwezig.

Elk kind dat een boekje heeft ingeleverd of online loten heeft verkocht, krijgt van onze sponsor DaVinci een bon voor een ijsje. Wat een mooi gebaar!
In de bijlage vind je de namen van alle kinderen die een prijsje hebben verdiend.

Nogmaals hartelijk bedankt verkopers én kopers!

Bijlage