Algemeen Maa

Rabobank helpt met zonnepanelen. Jij stemt toch ook voor Myra?

Bankier je bij de Rabobank Amstel & Vecht? Breng dan nu jouw stem uit! Rabobank gaat maatschappelijke gebouwen helpen bij verduurzaming door 50% van de aanschaf en installatie van zonnepanelen op zich te nemen.

Alle Rabobank-leden kunnen stemmen op hun favoriete gebouw. Online stemmen kan van 28 februari tot en met 31 maart 2022. Natuurlijk hopen we dat iedereen stemt op HV Myra, zodat we in 2022 nog zonnepanelen kunnen neerleggen op het dak van ons clubhuis.

Na eerdere aanschaf van LED verlichting kunnen we zo bijdragen aan een duurzame samenleving.

Vraag je je buren en vrienden uit Amstelveen ook om op ons te stemmen?
Klik snel op deze link

Ben je wel klant maar nog geen lid? In de bankieren app kan je met twee klikken vanuit Service/Lidmaatschap lid worden en mee stemmen!