Grote Clubactie Dec

Een prachtige cheque van € 7301,88

Nieuws afbeelding Meer dan ooit was jullie inzet GOUD waard! Juist nu heeft HV Myra de schouders eronder gezet om samen een mooi bedrag op te halen! Het opgehaalde bedrag ontvingen we vandaag  in de vorm van deze digitale cheque.

In totaal zijn er 3110 loten verkocht, 1217 via de eenmalige machtiging en 1793 loten online.
Inclusief 2 Superloten! Helaas konden er ook een aantal niet worden verwerkt om administratieve redenen.

De top 5 verkopers zijn:

Tom Z.
J6E1
Maud E.
M6E2
Amber van D.
M6E5
Miriam M.
G2
Jade G.
M8E4

We gaan nu de prijsjes bestellen en kijken hoe we de prijsuitreiking kunnen gaan doen.Iedereen die mee heeft gedaan krijgt een bon voor een ijsje van onze sponsor IJssalon DaVinci.

Als het goed is heeft iedereen die meer dan 20 loten heeft verkocht een oorkonde gekregen van de Grote Clubactie.

Woensdag 8 december is de trekking van de loten via https://lotchecker.clubactie.nl/ en vanaf 9 december kun je kijken of  je met je lotnummer (vermeld op je bankafschrift) in de prijzen bent gevallen.

Heel veel dank aan alle kopers die één of meerdere loten hebben gekocht. Alle loten verkopers hartelijk dank voor jullie inzet. We zijn uiteraard weer heel erg blij met de opbrengst en hopen dat we volgend jaar weer op jullie inzet en enthousiasme mogen rekenen.

#wijzijnmyra#steunjeclub#bedankt#