Sponsor Dec

Koop je kerstboom bij TOF Boeket en steun HV Myra

Tof Boeket en Patisserie Prenger uit Amstelveen dragen onze club en warm hart toe. Daarom hebben ze wederom de handen ineengeslagen en een mooie actie opgezet dit jaar.

Zij bieden een kerstpakket aan bestaande uit een mooie kerstboom van TOF Boeket (2 maten) met een heerlijke amandel kerst tulband van Patisserie Prenger.

Je hebt al een prachtige kerstboom van 150-180 cm plus een overheerlijke tulband voor 52,95 of een grote kerstboom van 180-220cm plus tulband voor 62,95.

De boom wordt gratis thuisbezorgd in de regio Amstelveen/ Amsterdam. Van dit bedrag wordt 10 euro gedoneerd aan Myra.

Kerstbomen Myra Sponsorpakket; Nordmann 1.50m - 1.80m met Tulband - TOF Boeket

Henk van Tof Boeket: 'Het is voor alle spelers een zeer lastige tijd door alle maatregelen, maar het is van groot belang dat de club blijft voortbestaan. Middels deze actie geven we jullie een steuntje in de rug. Zo helpen we elkaar in deze lastige tijden.'