Bestuur Nov

Coronatoegangsbewijs verplicht

Beste leden,

Afgelopen week heeft de overheid nieuwe maatregelen aangekondigd. Vanaf zaterdag 6 november, moet iedereen vanaf 18 jaar bij het betreden van ons clubhuis of terras een geldig coronatoegangsbewijs laten zien. We hebben samen een grote verantwoordelijkheid om te zorgen dat de hockeysport open kan en mag blijven. We doen dus een beroep op jullie!

1- Bij het betreden van het clubhuis ( ook voor toilet of kleedkamer) en/of buitenterras; zorg dat je je coronatoegangsbewijs kunt laten zien.

2- Controles worden uitgevoerd door vrijwilligers; gedraag je respectvol en ga niet met hen in discussie. Zij kunnen er ook niets aan doen.

Om organisatorisch de controle mogelijk te maken, verzoeken we iedereen om gebruik te maken van de hoofdingang van het clubhuis bij de toiletten, de andere in- en uitgangen zijn geblokkeerd. We moeten het samen doen, daarom worden de leden die worden ingedeeld voor bardiensten ook gevraagd om afwisselend de controle bij de ingang uit te voeren.

Samen met de KNHB geloven wij dat sporten en de gezelligheid van het verenigingsleven bijdragen aan een goede gezondheid. We zijn daarom blij dat de Tweede Kamer heeft besloten om het sporten zelf voor iedereen toegankelijk te houden. Ook toeschouwers zijn gewoon welkom. Het dringend advies is wel om langs de lijn en in de dug-outs voldoende afstand te houden.

Laten we komende weken genieten van de sport en de gezelligheid. We wensen jullie allemaal een goede gezondheid!

Sportieve groeten,

Namens het bestuur van HV Myra