Grote Clubactie Nov

Boekjes inleveren van de Grote Clubactie

Nieuws afbeelding Beste allemaal,

Onze sponsor IJssalon DaVinci geeft alle kinderen, die hebben meegedaan aan de Grote Clubactie, weer een tegoedbon voor een ijsje. Top weer. Heel hartelijk bedankt!

Jullie hebben al enorm goed je best gedaan om veel loten te verkopen voor de Grote Clubactie, we zijn trots op jullie!

Er zijn al 13 boekjes ingeleverd. Samen verkochten deze kinderen 238 loten. Online en via de QR - code zijn er 1709 loten verkocht. Een mooi totaal van 2047.
Je mag deze week nog loten verkopen met je boekje. Online kan er nog tot 21 november loten worden gekocht.

Heb je nog een boekje thuis? De lotenboekjes kunnen worden ingeleverd in de Grote Clubactie Schatkist op de bar in het clubhuis. In ieder geval uiterlijk woensdag 10 november dan kunnen wij de loten gaan verwerken.

We hebben nog niet ons streefgetal van 2500 loten bereikt. We hebben jouw hulp hard dus nodig! Ben je nog niet in de gelegenheid geweest om een lot te kopen? Wil je kans maken op de hoofdprijs van € 100.00,00 of een mooie auto?
Via deze link of de QR code kun je nog tot 21 november loten kopen.

Dit zijn de Top 5 verkopers tot nu toe:

Maud E.    Meisjes 6E2     219
Tom Z.     Jongens 6E1    196
Bram B.    G3                   59
Miriam M.  G2                    53
ZoĆ« L.      Meisjes 6E1       45

Wie weet win jij ook wel een leuk prijsje. Wie de meeste loten heeft verkocht, kan kiezen uit een trainingspak, een Myra hoody of een sticktas. Of één van de andere prijsjes.

Als je meer dan 20 loten hebt verkocht, ontvang je later van de Grote Clubactie de 20 loten oorkonde. Op de oorkonde en in de e-mail staat een unieke pincode naar de actiepagina leuke acties en mooie prijzen.