Heren 1 Okt

Terriërs Heren 1 - Myra Heren 1 3/10

Nieuws afbeelding Beste volgers,

Na de wedstrijd tegen Bennebroek hadden we nóg meer aanknopingspunten waar we aan moesten werken. Keihard getraind en ons goed voorbereid op de wedstrijd tegen de Terriërs.

Tijdens de voorbereiding, het inspelen, het partijtje balbezit en de strafcorners vloog de scherpte er vanaf. We waren gebrand om die drie punten zo snel mogelijk mee naar huis te nemen. En zo geschiedde.

Slechts 12 seconden duurde het voordat het net vibreerde. Slechts zes passes waren er nodig voor Stefan de bal de kruising in pushte. Een betere start hadden we niet durven dromen. Later in het kwart kregen we onze eerste strafcorner en onze eigen Jari ‘het Kanon’ sleepte de bal langs de keeper. In het tweede kwart begonnen we weer zo scherp en kon Lars de bal tussen de beentjes van de keeper spelen. Even later kregen we onze tweede strafcorner, die er uiteraard inging. Ware het niet dat de scheidsrechter vond dat er iemand te vroeg was ingelopen. Opnieuw nemen dus. De bal wordt gestopt door de keeper. Er wordt gefloten. Wat nu weer? Scheidsrechter had nog niet gefloten. Oké. Nog een keer over doen. Jari zet de keeper op het verkeerde been en de 4-0 staat op het bord.

In een moeizaam 3e kwart gaat het spel wat meer heen en weer en verliezen we wat grip. Toch weet Stefan aan het einde van het kwart wederom het net te vinden. Helaas vinden de Terriërs nog eenmaal het doel, en warempel, de bal vliegt er zowaar in. 5-1. Onze Teun zorgt voor het slotakkoord met de 6-1. Chapeau.

Aankomende zondag wacht een spannende wedstrijd met Houten Heren 1. Allebei evenveel punten, dus een verzoek om ons allen naar de overwinning te schreeuwen.

Hopelijk tot zondag om 14:45 uur met een aansluitend TD’tje!