Heren 1 Sep

Myra Heren 1 -Bennebroek Heren 1 26/9

Nieuws afbeelding Beste volgers,

Na de wedstrijd tegen AMVJ hadden wij genoeg aanknopingspunten waar wij aan moesten werken. Wij hebben met elkaar gezeten en hebben hieraan gewerkt om goed voor de dag te komen tegen Bennebroek.

Bennebroek inderdaad. Die zijn wij al vaker tegengekomen. Wij begonnen heel goed aan de wedstrijd en Job kon na knullig uitverdedigen met zijn backhand de bal intikken in de vijfde minuut. Dit was zijn allereerste doelpunt in het eerste! Op naar meer goals, Job. De eerste helft hebben wij goed gespeeld, een aantal kansen gekregen,  alleen konden wij de score niet verdubbelen.

In de tweede helft werd het rommeliger, wij hadden de dominantie niet meer. Dit resulteerde in de 1-1 (43’) en 1-2 (46’) in slechts drie minuten tijd. Boyd kon daarentegen met de strafcorner de bal rechtsonder plaatsen, 2-2 (48’). Wij konden de stand niet vasthouden want in minuut 53’ werd het 2-3.

Na een levensgrote kans op de 3-3, maakte uit de counter  Bennebroek ook de 2-4. Wij kregen nog een aantal kansen en helaas werd de wereldgoal van Jeroen onterecht afgekeurd. Voor de mensen die er niet bij waren, men droomt er alleen van om zo te scoren..

Genoeg werk aan de winkel. Onze dinsdag training was goed en gaan 100% geven op de donderdag training. Dan gaan wij onszelf belonen met de drie punten op zondag.

Wij willen jullie bedanken voor jullie support en wij kunnen jullie steun weer gebruiken uit tegen de Terriërs (adres: Het Zevenhuizen 50, 1852 JC Heiloo).

Hopelijk tot zondag om 14:45!

Myra H1
#15 #22