Heren 1 Sep

Myra Heren 1 - AMVJ Heren 1 19/9

Nieuws afbeelding Beste volgers,

De eerste riante overwinning op Fletiomare is een feit en AMVJ was de volgende op het programma afgelopen zondag. AMVJ is altijd een stugge tegenstander geweest in het verleden en het was op voorhand bekend dat het niet makkelijk zou worden.

Na een intensieve trainingsweek waarbij wij gewerkt hebben aan verbeterpunten gingen wij vol moed richting de ‘Amstelveense buren’. De zon scheen, de focus was aanwezig en na een goede voorbereiding begonnen wij direct scherp bij het eerste fluitsignaal.

Het begin van de wedstrijd zag er goed uit. Er werd prima overgespeeld, verleggingen gingen goed en er kwamen ook tal van kansen uit. Waaronder een paar strafcorners. Helaas konden wij deze kansen niet verzilveren. Ook AMVJ was gevaarlijk met een paar vlotte counters en een aantal strafcorners. Een kleine hulde voor Po omdat hij alles wist tegen te houden! Echter kon AMVJ wel juichen door een fout van onze kant, 1-0 bij rust.

AMVJ kwam beter uit de kleedkamer en maakte de 2-0. Hierna kwam het offensief van ons. Wij kwamen in ons spel terecht en gingen de tegenstander naar achter drukken. Een vrije slag bij de 23-lijn werd door Boyd in de cirkel gepompt en Teun wist deze bal te verlengen in het goal. 2-1. Hierna ging het welbekende tijdrekken beginnen bij AMVJ wat resulteerde in een gele prent. Helaas konden wij met een overtal de score niet meer beïnvloeden. In de dying seconds kon de tegenstander nog de 3-1 maken.

Er is niks aan de hand en er zijn nog 20 wedstrijden te gaan! De volgende horde is Bennebroek thuis. Wij gaan ervoor zorgen dat wij jullie blij maken met drie punten.

Tot zondag om 14:45 uur!

Myra H1