Grote Clubactie Sep

Zijn jullie klaar voor de Grote Clubactie?

Nieuws afbeelding Zaterdag 18 september is het zover! De Grote Clubactie gaat van start.
Als het goed is hebben jullie van de teambegeleider inmiddels een boekje gekregen en de ouders de begeleidende brief. Als dit niet zo is, mail dan naar [email protected].

Op het boekje zit een persoonlijke QR code. Iedereen heeft dus een eigen verkooplink. Die link kun je makkelijk kunt delen via de telefoon of WhatsApp naar familie, vrienden en buren. Stuur jij de code ook door?

Tom, Maud en Jetta, onze Top verkopers van vorig jaar, geven jullie wat tips en vertellen in het filmpje wat hun verkooptactiek is geweest.
Klik hier voor het filmpje.

Je kan ook een flyer maken of een leuke video  met je team en deze delen via WhatsApp, E-mail, Instagram en Facebook met de oproep om jullie te steunen.

Gebruik je het verkoopboekje? Vraag de kopers dan zoveel mogelijk online loten te kopen. Lukt dit niet? Vraag dan of de koper zijn eigen pen wil gebruiken.Heb je een boekje vol en wil je een nieuw boekje? Bij Bas, achter de bar liggen nieuwe boekjes.

Wat is het doel van onze actie?
Het Bestuur heeft samen met de MHA besloten, dat de opbrengst besteed gaat worden aan materialen voor de jeugd, doeltjes en hockeyballen. We hopen dus op een mooi bedrag voor Myra. Op de foto zie je wat we eerder hebben aangeschaft, zoals het mooie voetbalspel.

Voor de lotenkopers zijn er mooie prijzen te winnen o.a. een Seat mii electric + 4 jaar zorgeloos rijden, een cheque van de Keukenkampioen, een elektrische Matrabike en als hoofdprijs. € 100.000,-.

Heel veel succes allemaal!