Algemeen Aug

KLM winnaar Business Cup Amsterdam bij Myra

Na 2 onderbroken hockey competities van de bedrijfscompetitie Amsterdam traden 11 teams op vrijdag 27 augustus aan voor een toernooi met een nieuwe spelvorm. KLM kon na 6 wedstrijden als kampioen worden uitgeroepen. Tata Steel en de Rabo bank eindigden op de de 2e en 3e plaats.

Op een half veld, met mini doelen zonder keepers, en aangepaste spelregels. speelden de teams 8 tegen 8. De wedstrijden duurden 20 minuten. Hockeyvereniging Myra was gastheer voor deze eerste nieuwe opzet en na afloop waren alle teams het over eens dat deze opzet voor herhaling vatbaar is.

Een bijzonder compliment voor onze clubhuismanager Bas die samen met het bierteam (John, Rob en Peter) onze gasten uitstekend hebben verzorgd.