Evenementen Senioren Jun

Senioren Midzomernacht toernooi

Na de afgelopen maanden zonder hockey is er eindelijk licht aan het eind van de tunnel...

Zaterdag 17 juli komt er eindelijk weer wat op de agenda van Myra. De jonge goden en godinnen onder de 27 mochten wellicht hier en daar al een oefenpotje spelen binnen de club, maar daar waren we natuurlijk snel op uitgekeken.

Zaterdag 17 juli strijkt er een heus seniorentoernooi neer op de gezelligste club van Amstelveen en omstreken. Bijna een maandje na de langste dag van het jaar doen we het dunnetjes over op het Midzomernacht toernooi. Het belooft een mooi seniorentoernooi te worden waar je eindelijk weer kan shinen op, en niet geheel onbelangrijk, ook buiten het veld.

Trommel je leukste hockeyvrienden of -vriendinnen op om een team van minimaal 8 spelers te vormen om te strijden in de dames- of herenpoule en win de eeuwige roem (of je kunt natuurlijk gaan voor het spetterende prijzenpakket). Ook de teams die niet op de 1e plek eindigen zijn de grote winnaars van deze spectaculaire dag, want met hapjes en dansjes tot in de late uurtjes kun je ook de shine in de beruchte derde helft pakken!

Voor maar €19,95 per persoon kun jij al bij dit hockeyfestijn aanwezig zijn! Schrijf snel je team hier in of gebruik de QR code op de poster en zet zaterdag 17 juli met koeienletters in jouw agenda!

Meer informatie vind je op Instagram: myraseniorentoernooi