Bestuur Jun

Marijke Stenger stelt zich voor…

Nieuws afbeelding Beoogde bestuursfunctie: Voorzitter TCJeugd

Ik ben Marijke Stenger, moeder van 4 hockeyende Myra kinderen en directeur van een basisschool in Amstelveen. Ik ben verbonden aan Myra sinds 2009

Een paar jaar geleden was ik categorieleider van de meisjes EF in de TCJeugd. Een leuke vrijwilligersplek die ik drie jaar bekleedde.
Fijn dat ik nu opnieuw iets voor Myra kan betekenen. Hoe lekker het ook is om je kind even af te zetten op het veld voor een potje hockey, een handje helpen om een vereniging draaiende te houden is essentieel.
Iedereen heeft kwaliteiten. Door die in te zetten voor een club, kan iedereen van de sport blijven genieten.
Het komende seizoen gaan we in de TCJeugd vooral kijken wat we al goed doen en waar we nog een stap kunnen zetten om de jeugd met plezier te laten hockeyen. Als je veel plezier hebt kan prestatie volgen.

Ik geef ouders van jeugdleden graag mee dat zij welkom zijn om mee te bouwen aan de hockey mogelijkheden voor hun kind bij Myra. Laten we het vooral samen doen.

Tot snel ziens op en langs de velden!
Marijke Stenger