Algemeen Jun

Corona-update: Versoepelingen per 5-6

Nieuwe versoepelingen. Wat betekent dit voor jou?

- Volwassenen mogen weer sporten in groepen van maximaal 50 personen zonder 1,5 meter afstand te houden als dat nodig is voor het sporten. (Voor jongeren en kinderen gold dit al)

- Jeugdwedstrijden in competitieverband voor personen tot 17 jaar zijn weer toegestaan! Helaas mogen alle trouwe supporters nog niet komen kijken. Iedereen van 18 jaar en ouder mogen nog geen competitie spelen helaas, maar wel onderlinge wedstrijden tegen andere teams van Myra.

- De kleedkamers en douches zijn weer open! Dus na de training/wedstrijd kan je heerlijk douchen op de club.

- En het leukste is ook dat het clubhuis weer open is! Evenals het terras (nog steeds 1,5 meter afstand houden). Ondanks dat we helaas nog geen toeschouwers mogen verwelkomen kunnen spelers, het Myra personeel en vrijwilligers hiervan gebruik maken.

- Doordat we druk bezig zijn met de teamindelingen en selectietrainingen, is besloten dat de topteams van de jeugd geen wedstrijden tegen andere clubs spelen. Breedte teams kunnen dit op eigen initiatief wel organiseren maar dienen dit altijd in overleg met het wedstrijdsecretariaat te doen.

- Voor vragen over wat voor jou en je team wel of niet geldt, kun je altijd contact opnemen met de categorieleiders of TC