Junioren Apr

Trainingsschema rond de meivakantie

Nieuws afbeelding Natuurlijk zijn we teleurgesteld over het nieuws van de afgelopen week dat we geen KNHB-competitie meer gaan spelen met zijn allen. Wat keken we daar naar uit. Maar we houden de Myra-moed erin: volgend seizoen gaan we dubbel zo hard knallen met zijn allen!

Onderstaand het trainingsschema voor de komende weken voor alle jeugd en seniorenleden. De G-hockey gaat gewoon iedere zaterdag door met trainen!

1.    Regulier schema
In de weken van 26 april tot en met 30 april (met uitzondering van 27 april), 10 mei tot en met (woensdag) 12 mei en 17 mei tot en met 21 mei gaan de trainingen gewoon door. Voor de senioren gaat de trainingen op vrijdag 14 mei ook gewoon door.

2.    Afwijkend schema
Er is géén training op de volgende dagen / in de volgende weken:
•    27 april (Koningsdag)
•    De week van 3 tot en met 7 mei
•    13 en 14 mei (Hemelvaart) ( voor de senioren is wel training op vrijdag 14 mei)
•    24 mei (Pinksteren)

Het is mogelijk dat in sommige teams door de trainer toch een extra training wordt ingepland.

3.    Onderlinge wedstrijden
In principe zijn er op zaterdag 1, 8 en 15 mei geen onderlinge wedstrijden gepland. Ook voor senioren zijn er op zondag 2,9, 16 en 25 mei geen onderlinge wedstrijden.
De jeugdteams die toch graag willen spelen dienen contact op te nemen met de Myra Hockey Academy ([email protected]) en er zal vervolgens overlegd worden met de corona coördinator / clubhuismanager. Tegenstanders moeten zelf geregeld worden door de teams.
Seniorenteams die graag extra willen trainen of competitie willen spelen kunnen hiervoor contact opnemen met de TC senioren.

Fijne meivakantie allemaal!