Grote Clubactie Feb

Prijsuitreiking Grote Clubactie

Nieuws afbeelding Jullie hebben lang moeten wachten op de prijsuitreiking, maar nu is het eindelijk zover!
Inmiddels hebben we de Cheque van de Grote Clubactie ontvangen. Een heel mooie opbrengst van
€  5.596,30!  Superfijn dat jullie zo je best hebben gedaan.

Het Bestuur gaat bekijken hoe we het geld in deze coronatijd het beste kunnen besteden.
Elk kind dat een boekje heeft ingeleverd of online loten heeft verkocht, krijgt van onze sponsor DaVinci een bon voor een ijsje. Wat een mooi gebaar!

De TOP  5 verkopers zijn:

Tom Z.
JF2
Sticktas
Maud E.
MF2
Hockeyboek
Laura G.
MD2
Floris T.
J8E3
Lotta J.
M6E3
Myra Gripje

De prijsuitreiking zal zijn op woensdag 3 maart om 16:00 uur op Myra. Deze 5 kinderen worden persoonlijk uitgenodigd. Mette Reitsma, onze voorzitter zal de prijzen aan deze kinderen uitreiken.

In verband met de coronamaatregelen, komen we woensdag langs de velden tijdens de trainingen om de overige prijsjes uit te delen.

In de bijlage vind je de namen van alle kinderen die een prijsje hebben verdiend.
Als je meer dan 20 loten hebt verkocht, heb je per mail al de voucher van de Grote Clubactie ontvangen.

Nogmaals hartelijk bedankt verkopers én kopers!