Grote Clubactie Dec

Een prachtige cheque: € 5.596,30

Meer dan ooit was jullie inzet GOUD waard! Juist nu heeft HV Myra de schouders eronder gezet om samen een mooi bedrag op te halen!
In totaal zijn er 2374 loten verkocht, 1118 via de eenmalige machtiging en 1256 loten online. Het opgehaalde bedrag ontvingen we vandaag  in de vorm van deze digitale cheque.

De top 5 verkopers zijn:

Tom Z.
JF2
Maud E.
MF2
Floris G.
J8E3
Laura G.
MD2
Lotta J.
M6E3

We gaan nog even kijken hoe we de prijsuitreiking kunnen gaan doen.

De verkoop van de Grote Clubactie 2020 is nu afgesloten. Woensdag 9 december is de trekking van de loten via https://lotchecker.clubactie.nl/ en kun je kijken of  je met je lotnummer (vermeld op je bankafschrift) in de prijzen bent gevallen.

Alle lotenverkopers hartelijk dank voor jullie inzet. We zijn uiteraard weer heel erg blij met de opbrengst en hopen dat we volgend jaar weer op jullie inzet en enthousiasme mogen rekenen.

Onze dank is super groot aan iedereen die één of meerdere loten voor HV Myra heeft gekocht!