Bestuur Nov

Corona update 18 November: Training voor senioren weer in groepjes van vier

Nieuws afbeelding Naar aanleiding van de persconferentie van de regering op 17 november, mogen de senioren gelukkig weer in viertallen trainen. De teams zijn hiervan op de hoogte gebracht. Het is weer een stapje in de goede richting.

Kijk voor mee achtergrondinformatie en veelgestelde vragen op de KNHB site.

Dringende oproep: Ouders houd je aan de regels en blijf niet hangen

De afgelopen weken hebben we helaas moeten constateren dat een aantal ouders zich niet houdt aan de afspraak om tijdens trainingen en wedstrijden niet op de club te blijven. Natuurlijk hebben we er begrip voor dat ouders van keepers helpen met aan- en uitkleden van hun kinderen. Echter is het ook voor hen niet toegestaan om dan tijdens de wedstrijden of trainingen te blijven kijken.

We begrijpen heel goed dat dit een vervelende maatregel is, maar het is onderdeel van het geldende protocol en de richtlijnen die de KNHB stelt. Het is erg vervelend voor onze vrijwilligers die clubhuis/calamiteitendienst hebben, om ouders hier steeds op te moeten aanspreken.

Beste ouders: neem je verantwoordelijkheid alsjeblieft en blijf niet op de club als je geen coach/trainer of teambegeleider bent!