Bestuur Nov

Corona update 4 november: 2 weken geen training voor senioren. Jeugd mag door.

Nieuws afbeelding Helaas heeft de overheid gisteravond een verzwaring van de coronamaatregelen aangekondigd, waarbij we als (volwassen) sporters opnieuw met een tegenslag te maken hebben.

Waar onze senioren (18+) de afgelopen weken nog konden trainen in groepjes van vier, met inachtneming van 1,5 mtr. afstand, is dat gedurende de komende twee weken niet meer toegestaan. In overleg met de Technische Commissies is besloten dat trainen met slechts twee personen en de afstandsregel te weinig mogelijkheden biedt voor sporten in teamverband en te ingewikkeld wordt om te organiseren. We hopen daarna, vanaf 19 november, weer door te kunnen gaan met de trainingsvorm die we tot vandaag volgden (groepjes van vier, kwartveld, afstand houden).

Gelukkig geldt voor de jeugd tot 18 jaar dat we kunnen blijven trainen in teamverband en dat we onderlinge wedstrijden kunnen blijven spelen.

We blijven de besluiten van de KNHB nauw volgen en houden jullie op de hoogte van verdere gevolgen voor onze club.

Kijk voor meer achtergrondinformatie en veel gestelde vragen op de KNHB site.